tisdag 28 september 2010

Jag bråkar hellre med dig än att älska med någon annan!
Bra avslutningsmening på en mycket bra film. Kärleksfilmer är bra, mycket bra. jag känner så mycket kärlek, underbart! Min K är det bästa jag haft i mitt liv och jag är så otroligt glad över att det är vi. Kärleksrus eller löjligt kär som Sigrid skulle ha kallat det. Underbart!



Från att ha varit en dag när jag har gått på jobbet och mått piss, kunde inte sätta fingret på det. Jag är inte sjuk, jag är bara så trött, min kropp hänger inte med. Det har varit så ett tag nu och jag börjar tröttna på det, fast idag var det riktigt jobbigt! Jag försökte och försökte få igång mig själv men det gick inte, mat, kaffe och godis, det var lönlöst. Tillslut fick jag gå hem och jag har legat i soffan sen dess, känner mig lite bättre men fortfarande helt matt!

Till att det har blivit en toppendag! Henrik och Sigrid gav mig en liten present och jag blev sååå glad.. nu dags för sängen så man klarar av att gå upp sin lediga dag imorgon..

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar