måndag 27 september 2010

Killen med hörlurar rockar mitt hjärta!
Underbara kväll i lördags. Det bästa beslutet jag tagit på länge, Otten Norrköping. Min underbara vän Sigrid följde med mig till Jeppe och hans två kompisar Micke och Svesse(?). Där hade vi mycket roligt, Jeppe var på topp när vi kom men den där Svesse han var nog den som var på toppen när vi gick. Dansade loss i kondommössor som Jeppe hade vunnit på något så ointressant att jag inte lyssnade, drack kladdigchoklad som K kallar det med sprit och rökte från fönstret. Micke som även har fått smeknamnet "Smygarn" var det som bjöd in till fest. Klockan slog elva och vi beslöt oss för att ta taxi till stan, grabbarna var lite oense om var de ville gå men jag och Sigrid var bestämd på OTTEN! Först hamnade vi på en vernissage, mycket fina bilder. Tillslut tröttnade vi på att titta på samma bilder om och om igen att vi tog med oss jeppe till Otten. KUL!

Killen i djbåset är MIN och jag är stolt!

Fick ett fruktansvärt kärlekssting på min K när han stod där och spelade så sjukt bra. Resten av natten bestod av att bara dansa så mycket vi bara kunde på tre timmar och ja, det gjorde vi. Hade ont i fötterna hela dagen igår, men så sjukt värt det. Sigrid är en bra wingman när man ska gå ut för att dansa.

Pratade med min minisnuff (läs Astrid)på natten, hon var saknad. För var det vi som gjorde sånt, drog iväg, dansade hela natten och levde på glädjeruset dagen efter! Hoppas hon kommer till stockholm, det skulle betyda så mycket för mig.
Nä nu är det dags för sängen.

Natti natti












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar